شفاخانه ملکی  ۷۵ بستر ولایت پکتیکا به ۱۵۰ بستر ارتقا یافت 

Panah_moph
دوشنبه ۱۴۰۱/۳/۱۶ - ۱۰:۴۹
شفاخانه ملکی  ۷۵ بستر ولایت پکتیکا به ۱۵۰ بستر ارتقا یافت 

دوشنبه،۱۶ جوزا ۱۴۰۱
مقامات در ولایت پکتیکا می گویند که شفاخانه ملکی این ولایت  از ۷۵ بستر به ۱۵۰ بستر ارتقا یافته است که با ارتقا آن خدمات صحی شفاخانه بهبود یافته و امکانات بهتری برای مردم فراهم می شود.
مولوی عبدالله مختار والی پکتیکا در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شده بود گفت: امارت اسلامی متعهد است که برای تقویت صحت‌عامه و سایر بخش ها مسئوولانه کار کند و مراقبت های صحی لازم را برای مردم  در داخل کشور فراهم نماید تا از رفتن بیماران به بیرون از کشور جلوگیری شود.
همچنان در ادامه این نشست آقای حکمت الله عصمت رییس صحت‌عامه این ولایت می گوید که با توسعه شفاخانه ملکی این ولایت، تعداد کارمندان صحی افزایش یافته و بخش های تشخیصی نیز در آن افتتاح خواهد شد تا به وضعیت صحی نیازمندان بیشتر از پیش رسیدگی شود.
از سوی‌هم حاجی سیدالله، یکی از بزرگان قومی و رئیس پیشین شورای صحی ولایت پکتیکا، از همکاری و تعهد امارت اسلامی و نهادهای صحی مرتبط ابراز تشکر نموده گفت: بیماران و کارکنان صحی به دلیل ازدحام بیش از حد شفاخانه ولایتی پکتیکا با مشکلات زیادی مواجه بودند که با توسعه این شفاخانه به این مشکلات رسیدگی خواهد شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS