محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان با شارژدافیر کشور هالند و مسوول سازمان همکاری‌های این کشور در قطر دیدار و گفتگو کرد

rasooli_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ - ۹:۵۸
moph

در این دیدار دو طرف روی همکاری های صحی، سیستم صحی خود کفا و دراز مدت نظر به ضرورت، معلومات صحی دقیق، اولویت‌های صحی و تعامل با وزارت صحت‌عامه در مورد دیزاین پروژه های آگاهی دهی‌عامه بحث و تبادل نظر نمودند.
محترم وزیر صحت‌عامه یاد آوری نمود، که خوشبختانه اکنون افغانستان نسبت به گذشته از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده و امنیت آن قابل اعتماد است. پس وقت آن رسیده است تا خدمات صحی بیشتر و با کیفیتر برای نیازمندان ارایه شود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۲:۴۷
Background image

نظارت و بررسی از سوی ریاست صحت‌عامه بلخ در این ولایت

تیم مدیریت صحت محیطی ریاست صحت‌عامه بلخ از ۱۹ باب دوکاکین که شامل برگر فروشی، رستورانت ها، کله پزی‌ها ٬ سوپر مارکیت‌ها و یک باب کلوپ عروسی می‌شود نظارت و بررسی نمودند.

 در این نظارت،. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۰:۲۹
Background image

نظارت از سکتور خصوصی در ولایت جوزجان

تیم نظارت از قوانین صحی ریاست صحت‌عامه ولایت جوزجان در ولسوالی آقچه این ولایت از شماری لابراتوارها و معاینه خانه ها نظارت نمودن که در نتیجه تعدادی از لابراتوارها و معاینه خانه ها به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۰:۱۵
Background image

معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه از عرضه خدمات صحی شفاخانه ولایتی بی بی فاطمه الزهرا از نزدیک دیدار نمود

محترم داکتر محمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در جریان سفرش به ولایت ننگرهار از عرضه خدمات صحی شفاخانه ولایتی بی بی فاطمه الزهرا از نزدیک دیدار نمود.

در این دیدار. . .

BACK TO NEWS