محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی با نماینده گان بیناد خیریه میرسی مالیزیا (   Mercy Malesia ) در دفتر کارش دیدار و گفتگو نمود

rasooli_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۴۸
moph

در این دیدار طرفین در مورد همکاری این بنیاد با شفاخانه قلبی قصبه، شفاخانه وزیر محمد اکبر خان و بازسازی شفاخانه حصار شاهی ولسوالی رودات ولایت ننگرهار بحث و تبادل نظر نمودند.

همچنان مسوولان بیناد خیریه میرسی مالیزیا تعهد سپردند که برعلاوه همکاری با شفاخانه های متذکره کارمندان صحی افغان را نیز در بخش های ارتوپیدی و نسایی ولادی آموزش خواهند داد.

معین عرضه خدمات صحی، به نماینده گی از وزارت صحت‌عامه و مردم افغانستان از همکاری بیناد خیریه میرسی مالیزیا ابراز تشکر و قدر دانی نموده و خواهان همکاری های بیشتر این نهاد با سکتور صحی افغانستان گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۲:۵۱
Background image

معین پالیسی وانکشاف صحت ر ادامه سفرش به رئیس اداره یونیسف برای افغانستان و نماینده گان سازمان صحی جهان دیدار و گفتگو کرد

محترم داکتر محمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در ادامه سفرش به ولایت ننگرهار با آقای تاج الدین آویلا رئیس اداره یونیسف برای افغانستان و نماینده گان سازمان صحی جهان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۲:۴۶
Background image

در ولایت زابل ادویه تاریخ گذشته را جمع آوری و ازبین بردند

تیم بررسی و نظارت از قوانین صحی ریاست صحت‌عامه ولایت زابل در مرکز شهر قلات و ولسوالی های  این ولایت در یک ماه گذشته ۲ تُن ادویه تاریخ گذشته را جمع آوری و ازبین بردند.

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۲:۱۹
Background image

معین پالیسی و انکشاف صحت در ساحه تورخم با نماینده گان موسسات دیدار نمودند

محترم داکتر محمد حسن غیاثی معین پالیسی و انکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در سفرش به ولایت ننگرهار در ساحه تورخم با نماینده گان موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی به منظور بهبود و سازماندهی. . .

BACK TO NEWS