معین عرضه خدمات صحی در دفتر کارش جلسه تعقیبی دایر نمود

rasooli_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۴:۵
MOPH

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، به خاطر حل مشکلات و تقویت سیستم صحی با رییسان شفاخانه های مرکزی در دفتر کارش جلسه تعقیبی دایر نمود.
در این دیدار رییسان طب معالجوی، طب وقایوی، شفاخانه های تخصصی و ثالثی و ریاست مالی وزارت صحت‌عامه اشتراک داشتند و در مورد هماهنگی بیشتر، عرضه خدمات معیاری به بیماران و رسیده گی به مشکلات بیماران صحبت نمودند.
محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با اشاره به ارائه خدمات صحی معیاری به طور مساوی به شهروندان کشور گفت:" وزارت صحت‌عامه در تلاش است تا یکجا با همکاران خود به مشکلات  صحی رسیده گی نموده و سیستم صحی کشور را تقویت نماید تا زمینه ارایه خدمات صحی معیاری به همه شهروندان در کشور فراهم گردد."
همچنان معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، از مسوولان ادارات یاد شده خواست؛ تا در راستای تقویت نظام صحی کشور و رفع مشکلات صحی و تداوی شهروندان به صورت واقعی به وظایف خود عمل نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۶:۴۶
Background image

زیر صحت‌عامه با داکتر حنان حسن بلخی رییس عمومی منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان صحی جهان برای افغانستان و هیآت همراه شان دیدار کرد

محترم داکتر قلندر عباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، با داکتر حنان حسن بلخی رییس عمومی منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان صحی جهان برای افغانستان و هیآت همراه شان دیدار کرد.

در این. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۳۷
Background image

معین عرضه خدمات صحی با رییسان شفاخانه های مرکز دیدار و گفتگو کرد

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی با رییسان شفاخانه های مرکز در مورد معرفی نماینده های شان به تیم صحی برنامه حج بیت الله شریف دیدار و گفتگو کرد.

 . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۹:۴۰
Background image

بخش رسیده گی به وضعیت صحی اطفال مصاب به سوء تغذیه در شفاخانه ۱۰۲ افتتاح و به بهره برداری شد

در مراسمی که به همین منظور راه اندازی شده بود، محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه و شماری از ریسان ادارات مرکزی این وزارت و کارمندان صحی اشتراک داشتند.

محترم. . .

BACK TO NEWS