وزیر صحت عامه از تولیدات فابریکه بزرگ دواسازی (سنوفارما) در ولایت قندهار بازدید کرد

rasooli_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۱:۲۶
MOPH

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‍‌عامه، در ادامه سفرش به ولایت قندهار با حضور محترم ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی افغانستان از فعالیت و تولیدات فابریکه بزرگ دواسازی (سنوفارما) در ولایت قندهار بازدید کرد.  
در این دیدار از بخش های مختلف فابریکه از نزدیک دیدن به عمل آمده و مسوولان  فابریکه به اطلاعات تخنیکی  و مسلکی مرتبط با فعالیت های این فابریکه پرداختند.
این فابریکه که از سوی وزارت صحت‌عامه تمویل می‌شود، تولیدات خود را بهبود بخشیده و مردم از کیفیت دواهای تولیدی آن راضی هستند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۵
Background image

معین عرضه خدمات صحی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۱
Background image

معین پالیسی وانکشاف با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم داکترمحمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در نشستی با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد.

در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۸
Background image

وزیر صحت‌عامه از مرکز صحی اساسی یوخ دیدن نمود

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان و هیآت همراه شان در سفرش به ولایت تخار از مرکز صحی اساسی یوخ که در ولسوالی فرخار این ولایت موقعیت دارد دیدن نمود.

در این. . .

BACK TO NEWS