کلینیک‌های صحی سیار انجمن رهنمای خانواده‌ افغان در ولایت بلخ افتتاح گردید

rasooli_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۳
MOPH

مولوی شیخ میر صدام معاون و سرپرست ریاست صحت‌عامه‌ ولایت بلخ از موسسه‌ی افگاه به خاطر ایجاد و حمایت این کلینیک‌ها ابراز امتنان نموده افزود، این کلینیک‌های صحی سیار محلات مهاجرنشین و ساحات سفید ولایت بلخ را تحت پوشش خدمات صحی قرار می‌دهد.

در ادامه همچنان آقای میر صدام گفت: اکنون ما با افتتاح این مراکز صحی می‌توانیم برای مهاجرینی که از پاکستان اخراج شده اند ارائه‌ی عرضه‌ی خدمات صحی معیاری نماییم و این مهاجرین نیاز به خدمات صحی با کیفیت دارند.

علاوه بر آن ایجاد این مراکز صحی می‌تواند یک گام دیگر به سوی تغییر و معیاری‌سازی خدمات صحی در ولایت بلخ محسوب ‌گردد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۲۶
Background image

معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه،  در نشستی با آقای عزت الله نیازمند رییس دفتر بنیاد خیریه عزیزی و تیم همراه شان دیدار و گفتگو کرد

قرار است بنیاد خیریه عزیزی یک شفاخانه کمپلکس را به طور رایگان در شهر کابل با داشتن  ۶۲۷ بستر که در بخش های، تداوی بیماران سرطان، نسایی ولادی و بخش های مختلف دیگر فعالیت خواهند کرد اعمار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۲۰
Background image

نطارت از سکتور خصوصی در ولایت لوګر

تیم نظارت از قوانین صحی وبررسی  ریاست صحت‌عامه ولایت لوگر در مرکز پل علم از یک تعداد معاینه خانه های خصوصی نظارت نمودند که  در نتیجه دو باب معاینه خانه به خاطر نداشتن جواز قانونی مسدود. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۱:۲۶
Background image

وزیر صحت عامه از تولیدات فابریکه بزرگ دواسازی (سنوفارما) در ولایت قندهار بازدید کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‍‌عامه، در ادامه سفرش به ولایت قندهار با حضور محترم ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی افغانستان از فعالیت و تولیدات فابریکه بزرگ دواسازی (سنوفارما) در. . .

BACK TO NEWS