یک پایه ماشین تولید کلور‌ین ( Maxi-Wata device Sodium hypochlorite ) در شفاخانه ولایتی ولایت سمنگان نصب و فعال گردید

rasooli_admin
شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۳:۵۹
MOPH

این ماشین به ارزش ۸۲۰۰ دالر آمریکایی به حمایت مالی دفتر یونسیف خریداری و در شفاخانه ولایتی شهید داکتر کرام الدین وکیل زادهٔ نصب گردیده است که قدرت تولید ۶۵ لیتر کلور‌ین را در ظرف ۴ ساعت دارد.

مولوی محب الله بهاری رییس صحت‌عامه  ولایت سمنگان، از همکاری اداره یونسیف ابراز تشکر نموده و فعال شدن این ماشین را در شفاخانه ولایتی سمنگان یک گام موثر در راستای عرضه خدمات صحی با کیفیت برای نیازمندان در این ولایت می‌داند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۵
Background image

معین عرضه خدمات صحی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۱
Background image

معین پالیسی وانکشاف با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم داکترمحمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در نشستی با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد.

در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۸
Background image

وزیر صحت‌عامه از مرکز صحی اساسی یوخ دیدن نمود

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان و هیآت همراه شان در سفرش به ولایت تخار از مرکز صحی اساسی یوخ که در ولسوالی فرخار این ولایت موقعیت دارد دیدن نمود.

در این. . .

BACK TO NEWS