مسولان ریاست صحت‌عامه ولایت بلخ از افتتاح یک باشگاه ورزشی در این ولایت خبر می‌دهند

akbari_admin
شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۲
مسولان ریاست صحت‌عامه ولایت بلخ از افتتاح یک باشگاه ورزشی در این ولایت خبر می‌دهند

داکتر نجیب الله توانا رییس صحت‌عامه بلخ گفت: این باشگاه ورزشی با حضور مولوی محمد اسحق صاحبزاده معین مالی واداری، داکتر محمد حسن غیاثی معین پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه، انجینرنظر محمد مطمئین رییس تربیت بدنی، ورزش و المپیک و نماینده گان ادارات مختلف افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

مولوی محمد اسحق صاحبزاده معین مالی واداری وزارت صحت‌عامه نقش ورزش را در صحت و سلامتی انسان ها موثر دانسته افزود که رهبری وزارت صحت‌عامه در نظر دارد تا باشگاه های ورزشی دیگر را نیز در صحت‌عامه ولایات مختلف افتتاح نماید.

از سوی‌هم آقای نظر محمد مطمئن رییس تربیت بدنی، ورزش و المپیک کشور ایجاد این مرکز ورزشی را در صحت‌عامه بلخ یک دستاورد مهم دانسته و حمایت خود را از ساخت چنین باشگاه ها در سراسر کشور ابراز نمودند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS