اعلان تدارکاتی؛ دعوت به داوطلبی تهیه و تدارک 32 قلم مواد تنظیفاتی شفاخانه رابعه بلخی

Panah_moph

Publish Date

Closing Date

Location کابل

ریفرنس نمبر: (MOPH/RBH/1399/NCB/G005)

{ریاست شفاخانه رابعه بلخی) از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی (تهیه و تدار 32 قلم مواد تنظیفاتی) تحت ریفرنس فوق اشتراک نموده و نقل سافت شرطنامه مربوطه را طور رایگان در فلش ازمدیریت تدارکات این اداره بدست آورده، آفر های خویش را مطابق شرطنامه طور سربسته، از تاریخ نشر اعلان الی ساعت 02:00 بعد از ظهر تاریخ 3 جوزا 1399 به این ریاست  تسلیم نمایند. آفر های ناوقت رسیده و انترنتی قابل پذیرش نمیباشد. آفرگشایی ساعت 10:00 قبل از ظهر مورخ 4 جوزا 1399 در محل مندرج شرطنامه صورت خواهد گرفت.

تضمین آفر {نقدی ویا تضمین بانکی به مبلغ 200000 افغانی} بوده و جلسه آفرگشایی به وقت ذکر شده در اتاق کنفرانس منزل دوم بلاک B شفاخانه رابعه بلخی تدویر میگردد.

داوطلبی های بیشتر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۷ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک قرطاسیه باب

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد قرارداد  تدارک تهیه و تدارک قرطاسیه باب مورد ضرورت ادارات مرکزی و . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۹:۲۹ کابل - افغانستان
Background image

دعوت به داوطلبی شرطنامه تعدیل شده پروژه اعمار دیوار احاطوی زمین قلعه چمن میر واعظ

ریاست تدارکات وزارت صحت عامه از تمام دواطلبان واجد شرایط و داوطلبان که قبل شرطنامه متذکره را اخذ نموده اند دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه اعمار دیوار احاطوی زمین قلعه چمن میر . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۹:۵۱ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک 10 قلم حبوبات و مواد خوراکه

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، {انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} در نظر دارد، قرارداد {تهیه و تدارک 10 قلم حبوبات و مواد خوراکه ضرورت . . .

Back to tenders