داکترماموسی زیورمعین مالی و اداری، وزارت صحت‌عامه، با مسؤولان بخش صحت و تغذی بانک جهانی، حوزۀ جنوب آسیا دیدار کرد

Panah_moph
چهارشنبه ۱۳۹۸/۳/۲۲ - ۱۴:۴۱
داکترماموسی زیورمعین مالی و اداری، وزارت صحت‌عامه، با مسؤولان بخش صحت و تغذی بانک جهانی، حوزۀ جنوب آسیا دیدار کرد

در این دیدارطرفین روی وضعیت فعلی تغذی، پیشرفت‌ها و پلان‌های آینده در مورد کمک‌های مالی و تخنیکی بانک جهانی به وزارت صحت‌عامه، بحث و تبادل نظر نمودند.
معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه، از پیشرفت‌ها در بخش تغذی درسال‌های گذشته یاد آوری نموده و از مشورۀ هیئت با صلاحیت بانک جهانی در مورد تغذی، ظرفیت سازی و استخدام پرسونل در تمام ولایات کشور که عملا در ساحه کار می‌کنند ابراز قدردانی نمود.
هم‌چنان معین مالی و اداری، از پشتبانی و ساختن آجندای تغذی و مواد غذایی در بین وزارت خانه‌های مختلف از جمله: اضافه ساختن شاخص‌های ارزیابی و مشوره دهی اطفال مصاب به سوء تغذی در مدیریت قراردادها، شامل ساختن بخش تغذی دربرنامه‌های ملی کشورمانند میثاق شهروندی، هم‌صدایی در بخش سرمایه گذاری در بخش تغذی به شکل off / on bud jet، توجه به طورخاص در بخش فعالیت‌های وقایوی تغذی و اولویت دادن بخش تغذی در بستۀ خدمات صحی اساسی خبر می دهد.
مسؤولان بخش صحت و تغذی بانک جهانی، حوزۀ جنوب آسیا پشتبانی و تعهد خود را از برنامه‌های وزارت صحت‌عامه اعلام نموده و معین مالی و اداری به خاطرهمکاری‌های بانک جهانی در5 سال گذشته به وزارت صحت‌عامه با دادان لوح تقدیراز ایشان قدردانی نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

BACK TO NEWS