دیدار وزیر صحت عامه با والی کابل

Panah_moph
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۲/۲ - ۱۵:۲۷
دیدار وزیر صحت عامه با والی کابل

داکتر فیروزالدین فیروز وزیر صحت عامه جمهوری اسلامی افغانستان، امروز در نشستی با آقای محمد یعقوب حیدری والی کابل دیدار و گفتگو نمود.
در این نشست دو طرف روی چگونه‌گی جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رسیده‌گی فوری به واقعات فوتی ناشی از این ویروس و تقویت تیم های سمپل گیری در شهر کابل بحث و تبادل نظر نمودند.
وزیر صحت عامه کشور، بر جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و هماهنگی بیشتر در راستای مبارزه با این ویروس میان ادارات تاکید نموده و در دو حکم جداگانه آقای خوشحال نبی زاده را به حیث سرپرست ریاست صحت عامه کابل و نیز آقای ناصر فوشنجی را با حفظ بست فعلی به حیث رییس ولایتی مبارزه با ویروس کرونا تعیین نمود.
از سوی هم، آقای حیدری از ایجاد یک کمیته مشترک عملیاتی برای رسیده‌گی فوری به واقعات فوتی ناشی از ویروس کرونا خبر داده گفت که یک کمیته مشترک عملیاتی برای رسیده‌گی فوری به واقعات فوتی در شهر کابل ایجاد شده است و این کمیته موظف گردیده تا شهدای ویروس کرونا را مطابق با رهنمودهای صحی در مکان تعیین شده دفن نماید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۶:۸
Background image

وزارت صحت‌عامه از روز جهانی مبارزه با بیماری تلاسیمیا ( بیماران مصاب به کمخونی دوامدار ) گرامی داشت به عمل آور

 

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه و شماری دیگر از رییسان و نماینده گان. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، با مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عربی در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار در رابطه به دسترسی شهروندان بی بضاعت به سیستم صحی، ساخت شفاخانه به  بیماران مبتلا به کم خونی دوامدار (تالاسیمیا)، تقویت سیستم صحی و افزایش ظرفیت کارمندان صحی افغانستان بحث. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۲:۲۰
Background image

محترم داکتر قلندرعباد زیر صحت‌عامه، با مسوولان ریاست مراقبت های صحی سیار دیدار کرد

در این دیدار، مولوی مصطفی بهار، رییس مراکز صحی سیار و هیأت همراه شان، فعالیت‌ها، پیشنهادات و مشکلات این ریاست را با رهبری وزارت صحت‌عامه در میان گذاشته و خواهان  حل مشکلات شان از سوی. . .

BACK TO NEWS