شفاخانه پنجاه بستر ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

akbari_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۷/۲۸ - ۱۱:۱۲
شفاخانه پنجاه بستر ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

پنج شنبه ۲۴ ربیع الاول ۱۴۴۴

حبیب الله آخند زاده حامد معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه وهیآت همراه شان در سفری به ولایت کاپیسا شفاخانه پنجاه بستر ولسوالی تگاب این ولایت را افتتاح و به بهره برداری سپردند.

معین عرضه خدمات صحی افتتاح این شفاخانه را یک دستاورد بزرگ در راستای بهبود کیفیت عرضه خدمات صحی و رسیدگی به وضعیت صحی نیازمندان در این ولایت دانسته و تعهد نمود که رهبری امارت اسلامی و وزارت صحت‌عامه در تلاش است تا زمینه بهتر عرضه خدمات صحی را در دور ترین نقاط کشور فراهم نماید که در این راستا تلاش ها جریان دارد.

قابل تذکر است که این شفاخانه در سال ۱۹۹۵ در ساحه قورغل ولایت کاپیسا اعمار گردیده بود. چون نفوس ساحه تحت پوشش مرکز متذکره  بیشتر بوده و دولت آن وقت  تعمیر دیگری را  اعمار و مرکز صحی این منطقه را به بیست بستر ارتقا داد.

شفاخانه پنجاه بستر ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

بنا نظر به درخواست ریاست صحت‌عامه در همکاری با مقام ولایت کاپیسا و مردم محل رهبری وزارت صحت‌عامه تصمیم گرفت که این مرکز را از بیست بستر به پنجاه بستر ارتقا داده  و همه تجهیزات و ظرفیت پنجاه بستر را در آن  فراهم نماید که امروز شاهد افتتاح آن می باشیم.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

BACK TO NEWS