معین پالیسی و انکشاف صحت در ساحه تورخم با نماینده گان موسسات دیدار نمودند

rasooli_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۲:۱۹
MOPH

محترم داکتر محمد حسن غیاثی معین پالیسی و انکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در سفرش به ولایت ننگرهار در ساحه تورخم با نماینده گان موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی به منظور بهبود و سازماندهی خدمات صحی برای عودت کننده گان نشست هماهنگی ای راه اندازی نمود که در این نشست بر علاوه تیم تخنیکی وزارت صحت‌عامه، مولوی امین الله شریف، رییس صحت‌عامه ننگرهار و نماینده گان نهادهای تطبیق کننده نیز حضور داشتند.

 

محترم داکتر محمد حسن غیاثی معین پالیسی و انکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، مشکلات و کمبودات ارائه خدمات صحی برای عودت کننده گان در ساحه تورخم را با اشتراک کننده گان جلسه در میان گذاشته و به خاطر راه حل هایی آن به مسوولان هدایت لازم داد.

وی همچنان از تمامی مسوولانی که در گذشته خدمات صحی را به شهروندان بازگشت کننده ارائه نموده اند ابرزا تشکر کرد ه و آنان را برای آماده گی بیشتر در آینده راهنمایی کرد.

از سوی‌هم، مولوی امین الله شریف رئیس صحت‌عامه ننگرهار از معین پالیسی وانکشاف صحت صحت وزارت صحت‌عامه به خاطر سفرش به این ولایت که به خاطر ارزیابی خدمات صحی و رفع مشکلات بود ابراز قدردانی نموده  و از آماده گی های بیشتر در آینده به خاطر ارائه خدمات صحی بهتر برای بازگشت کننده گان نیز به وی اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۵
Background image

معین عرضه خدمات صحی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۱
Background image

معین پالیسی وانکشاف با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم داکترمحمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در نشستی با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد.

در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۸
Background image

وزیر صحت‌عامه از مرکز صحی اساسی یوخ دیدن نمود

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان و هیآت همراه شان در سفرش به ولایت تخار از مرکز صحی اساسی یوخ که در ولسوالی فرخار این ولایت موقعیت دارد دیدن نمود.

در این. . .

BACK TO NEWS