مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

rasooli_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
MOPH

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به آنان گردیدند.

معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، ضمن استماع به مشکلات صحی و پیشنهادات رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی به مسوولان هدایت داده تا به این چالش‌ها نظر به امکانات وزارت صحت‌عامه رسیده گی نمایند تا باشد خدمات صحی را که نیازمندان به آن ضرورت دارند ارایه گردد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۵:۳۰
Background image

نظارت از سوی ریاست صحت محيطي در سطح شهر و نواحي شهري

تيم مديريت عمومي ریاست صحت محيطي وزارت صحت‌عامه، در سطح شهر و نواحي شهري از یک تعداد دوکان ها که شامل دو فروشگاه بزرگ مواد غذایي، عمده فروشي نمك، قصابي ها،عطاری و نانوايي ها می‌شوند. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۲۶
Background image

معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه،  در نشستی با آقای عزت الله نیازمند رییس دفتر بنیاد خیریه عزیزی و تیم همراه شان دیدار و گفتگو کرد

قرار است بنیاد خیریه عزیزی یک شفاخانه کمپلکس را به طور رایگان در شهر کابل با داشتن  ۶۲۷ بستر که در بخش های، تداوی بیماران سرطان، نسایی ولادی و بخش های مختلف دیگر فعالیت خواهند کرد اعمار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۲۰
Background image

نطارت از سکتور خصوصی در ولایت لوګر

تیم نظارت از قوانین صحی وبررسی  ریاست صحت‌عامه ولایت لوگر در مرکز پل علم از یک تعداد معاینه خانه های خصوصی نظارت نمودند که  در نتیجه دو باب معاینه خانه به خاطر نداشتن جواز قانونی مسدود. . .

BACK TO NEWS