مولوی محمد اسحق صاحبزاده به ادامه سفرهای ولایتی ازارایه خدمات صحی ولایت زابل نظارت نمودند

akbari_admin
یکشنبه ۱۴۰۱/۸/۱ - ۹:۵۰
مولوی محمد اسحق صاحبزاده به ادامه سفرهای ولایتی ازارایه خدمات صحی ولایت زابل نظارت نمودند

به ادامه سفر ولایتی معین مالی و اداری وزارت صحت عامه، مولوی محمد اسحق صاحب‌زاده، صبح روز شنبه ۲۶ ربیع الاول ۱۴۴۴، شفاخانه ولسوالی شاه‌جوی ولایت زابل مورد نظارت و بررسی قرار گرفت.

از اینکه ارایه خدمات صحی به شکل باکیفیت و بهتر برای مردم این ولسوالی صورت میگرفت، معین مالی و اداری وزارت صحت عامه از خدمات و مسوولیت پذیری رهبری و کارمندان صحی این شفاخانه ابراز سپاس نموده افزود: امارت اسلامی افغانستان و مخصوصا وزارت صحت عامه از تلاش ها و خدمات پرسونل صحی و کارمندان شاغل در مراکز صحی سرتاسر افغانستان حمایت نموده و در رفع کاستی ها و مشکلات بیش تر از پیش ان شالله کوشش و تلاش می نماید.

همچنان معین مالی و اداری وزارت صحت عامه با والی ولایت زابل در شهر قلات دیدار و ملاقات نمودند

مولوی محمد اسحق صاحبزاده به ادامه سفرهای ولایتی ازارایه خدمات صحی ولایت زابل نظارت نمودند

 معین مالی و اداری وزارت صحت عامه با  مولوی قدرت الله ابو حمزه والی ولایت زابل دیدار کرد. این دیدار که در دفتر مقام ولایت زابل صورت گرفت  مولوی عزت الله  (امیر صاحب) ریس اقتصاد ولایت زابل نیز حضور داشت.

در این ملاقات، والی ولایت زابل حمایتش را از برنامه های وزارت صحت عامه اعلام نموده افزود: با توجه به امکانات موجود کوشش میکنیم زمینه عرضه خدمات صحی برای تمام باشندکان ولایت زابل مساعد شود و هیچ فردی دراین ولایت از خدمات صحی با کیفیت محروم نگردد.

در مقابل معین مالی و اداری وزارت صحت عامه از حمایت والی زابل از برنامه های وزارت صحت عامه در این ولایت قدردانی کرده گفت: کارمندان صحی بصورت شبانه روزی در خدمت مردم این ولایت قرار داشته و با توجه به شرایط موجود خدمات صحی را بدون وقفه به مردم درد دیده و ستم کشیده این سرزمین ارایه می نمایند.

در حاشیه این دیدار در رابطه به تکمیل شدن روند ساختمانی شفاخانه ولایتی زابل نیز صحبت شد و روی اینکه چگونه کمپلکس شفاخانه ولایتی به پایه اکمال برسد گفتگو صورت گرفت.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

BACK TO NEWS