نشستی با مسوولان پروژه های انکشافی وزارت صحت‌عامه راه اندازی شد

Panah_moph
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۱۶ - ۱۳:۱۸
نشستی با مسوولان پروژه های انکشافی وزارت صحت‌عامه راه اندازی شد

چهارشنبه 16 سرطان 1400

داکتر وژمه سالمی معین مالی واداری وزارت صحت‌عامه در نشستی با نمایندگان پروژه های انکشافی در مورد پرداخت معاشات کارمندانی که شامل پروژه های انکشافی وزارت صحت‌عامه اند دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار معین مالی واداری از مسوولان خواست تا تمام معاشات کارمندانی را که از پروژهای انکشافی اخذ می‌نمایند تا یک هفته پرداخت نمایند وهیچ گونه تعلل را در این راستا پذیرفتنی نمی داند.

داکتر سالمی همچنان از مسوولان پروژه ها خواست تا کارمندانی حکمی ادارات خویش را الی راه اندازی پروسه رقابت آزاد به مقام وزارت پیشنهاد نمایند و تا زمان استخدام افراد جدید در این بست ها آنان از حقوق مالی خویش برخور دار گردند.

در ادامه این نشست معین مالی و اداری در مورد، گزارش دهی ادارات، اجرای قرار دادهای که مشکل قانونی ندارند، جلوگیری از تداخل وظیفوی افراد، بررسی دوباره لایحه وظایفی که جدید ساخته می‌شود و همچنان طی مراحل تمام پروسه استخدام کارمندان انکشافی الی 45 روز با اشتراک کنندگان صحبت نموده و در زمینه هدایات لازم داد.

از سوی‌هم اشتراک کنندگان نظریات و پیشنهادات خود را به‌خاطر بهبود روند کاری ادارات خویش با معین مالی و اداری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و وعده همکاری بیشتر را سپردند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

BACK TO NEWS