نشستی به خاطر رسیدگی به چالش‌ها و بهبود عرضۀ خدمات صحی در مرکز و ولایات راه اندازی گردید

Panah_moph
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۴:۵۲
نشستی به خاطر رسیدگی به چالش‌ها و بهبود عرضۀ خدمات صحی در مرکز و ولایات راه اندازی گردید

داکتر وحید مجروح معین عرضۀ خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی از طریق ویدیو کنفرانس با مسؤولان صحی مرکز و ولایات، رییسان شفاخانه‌ها، نمایندگان مؤسسات تطبیق کنندۀ خدمات صحی، شرکای صحی و سکتور خصوصی در مورد بهبود عرضۀ خدمات صحی و حل چالش‌های شان در این راستا صحبت نمود.

در این نشست نخست رییسان صحت‌عامۀ ولایت‌های بغلان، بدخشان، فاریاب، لغمان، کاپیسا و پکتیکا در مورد ارایۀ خدمات صحی به نیازمندان و مبارزه با ویروس کرونا در ولایات شان به معین عرضۀ خدمات صحی معلومات داده و خواهان رسیدگی به مشکلات شان که در این راستا وجود داشت از سوی رهبری وزارت گردیدند.

معین عرضۀ خدمات صحی ضمن استماع به گزارش‌های کاری رییسان صحت‌عامه، به مسؤولان هدایت داد تا در بخش رسیدگی به مشکلات آن‌ها اقدامات جدی وعملی نمایند.

در ادامۀ نشست داکتر مجروح روی نظارت جدی و دقیق مراکزصحی مرکز و ولایات، بررسی تیم‌های ردیابی بیماران مصاب به ویروس کرونا، بازنگری تشکیل کارمندان صحی، بررسی چک لست نظارت و ارزیابی، نقش رییسان صحت‌عامه و ارزیابی آنان با اشتراک کنندگان صحبت نموده و خواهان اقدامات جدی مسؤولان مربوطه در این راستا گردید.

علاوه بر آن معین عرضۀ خدمات صحی، در مورد نصب آکسیجن پلنت در شفاخانه‌ها، بررسی مشکلات صحی در ولایات و رسیدگی به آن، هماهنگی بیشتر ادارات و نقش گروه‌های آر آر تی با اشتراک کنندگان بحث نموده و تیم های را در این راستا نیز موظف نمود تا اجراهایی که در نظر است صورت گیرد.

از سوی‌هم اشتراک کنندگان نظریات و پیشنهادات خود را برای بهبود ارایۀ خدمات صحی و مبارزه با ویروس کرونا با معین عرضۀ خدمات صحی شریک نموده و وعدۀ همکاری بیشتر را در این راستا سپردند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

BACK TO NEWS