نظارت از سوی مسوولان رياست صحت عامه ولايت بلخ

rasooli_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۸ - ۱۳:۱۰
Moph

تیم آمریت بررسی از تطبیق قوانین صحی ریاست صحت‌عامه‌ی ولایت بلخ، از ۲۲ معاینه‌خانه‌ی داکتران دندان در شهر مزار شریف نظارت به عمل آورد.

 در این نظارت از بخش‌های مختلف معاینه‌خانه‌ها بررسی و کنترول صورت گرفت و برای داکتران و پرسونل آن هدایت داده شد تا با مریضان و مریضداران برخورد خوب داشته، اضاقه‌ستانی نکنند و از نوشتن نسخه‌های شفری نیز خود داری کنند.

علاوه بر آن تیم بررسی از تطبیق قوانین صحی صحت‌عامه بلخ لوحه‌هایی را که به طور خود سر در بالای معاینه‌خانه‌ها نصب گردیده بود پایین نموده و به آنان هدایت داده شد که ریاست صحت‌عامه‌ی ولایت بلخ برای هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد تا به شکل غیر قانونی در ولایت بلخ فعالیت نماید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۶:۸
Background image

وزارت صحت‌عامه از روز جهانی مبارزه با بیماری تلاسیمیا ( بیماران مصاب به کمخونی دوامدار ) گرامی داشت به عمل آور

 

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه و شماری دیگر از رییسان و نماینده گان. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، با مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عربی در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار در رابطه به دسترسی شهروندان بی بضاعت به سیستم صحی، ساخت شفاخانه به  بیماران مبتلا به کم خونی دوامدار (تالاسیمیا)، تقویت سیستم صحی و افزایش ظرفیت کارمندان صحی افغانستان بحث. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۲:۲۰
Background image

محترم داکتر قلندرعباد زیر صحت‌عامه، با مسوولان ریاست مراقبت های صحی سیار دیدار کرد

در این دیدار، مولوی مصطفی بهار، رییس مراکز صحی سیار و هیأت همراه شان، فعالیت‌ها، پیشنهادات و مشکلات این ریاست را با رهبری وزارت صحت‌عامه در میان گذاشته و خواهان  حل مشکلات شان از سوی. . .

BACK TO NEWS