پالیسی ده ساله وزارت صحت عامه مورد تایید بورد اجرایی وزارت صحت عامه قرار گرفت

Panah_moph
پنجشنبه ۱۴۰۰/۵/۷ - ۱۹:۴۳
پالیسی ده ساله وزارت صحت عامه مورد تایید بورد اجرایی وزارت صحت عامه قرار گرفت

پنج‌شنبه، 7 اسد 1400

پالیسی ده ساله وزارت صحت عامه امروز در نشست بورد اجرایی ارایه گردید که بعد از ارایه آن داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه، و اعضای بورد اجرایی آن را تایید کردند.

در این پالیسی تمام بخش‌های صحی در نظر گرفته شده است.

از سوی هم، در این نشست، روی پرداخت معاشات ماه جوزا شماری از کارمندان پروژه ریفورم و پروژه کاهش تقاضای مواد مخدر و از سرگیری کار ساختمانی کلینیک سپاهی خیل ولایت پکتیا که به دلیل اختلافات دو قوم بر سر مکان آن توقف داده شده بود مورد بحث قرار گرفت و سرپرست وزارت صحت عامه به مسوولان ادارات مربوطه هدایت داد تا یک نشست را با نماینده‌گان ولایت پکتیا برگزار کنند و این معضل را حل نمایند.

هم‌چنان داکتر مجروح، بر پاسخگویی ریاست‌های وزارت صحت عامه در رابطه به تعقیب هدایات مقام عالی ریاست جمهوری به اسرع وقت تاکید کرد و از آنان خواست تا در این راستا اجراات جدی نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۶:۸
Background image

وزارت صحت‌عامه از روز جهانی مبارزه با بیماری تلاسیمیا ( بیماران مصاب به کمخونی دوامدار ) گرامی داشت به عمل آور

 

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه و شماری دیگر از رییسان و نماینده گان. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، با مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان در امارات متحده عربی در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار در رابطه به دسترسی شهروندان بی بضاعت به سیستم صحی، ساخت شفاخانه به  بیماران مبتلا به کم خونی دوامدار (تالاسیمیا)، تقویت سیستم صحی و افزایش ظرفیت کارمندان صحی افغانستان بحث. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۲:۲۰
Background image

محترم داکتر قلندرعباد زیر صحت‌عامه، با مسوولان ریاست مراقبت های صحی سیار دیدار کرد

در این دیدار، مولوی مصطفی بهار، رییس مراکز صحی سیار و هیأت همراه شان، فعالیت‌ها، پیشنهادات و مشکلات این ریاست را با رهبری وزارت صحت‌عامه در میان گذاشته و خواهان  حل مشکلات شان از سوی. . .

BACK TO NEWS