چگونه‌گی مبارزه با موج دوم ویروس کرونا به بحث گرفته شد

Panah_moph
پنجشنبه ۱۳۹۹/۹/۲۰ - ۱۲:۴۹
چگونه‌گی مبارزه با موج دوم ویروس کرونا به بحث گرفته شد

داکتر احمد جواد عثمانی وزیر صحت عامه کشور، امروز در نشست "8 صبح" با مسوولان ادارات صحی داخل وزارت، رییسان شفاخانه‌های کابل و رییسان صحت عامه ولایات از راه دور روی چگونه‌گی مبارزه با موج دوم

ویروس کرونا و ایجاد کمیته‌های کاری بحث و تبادل و نظر نمودند.

وزیر صحت عامه کشور، ضمن بررسی اجندای نسشت قبلی گفت که برای مبارزه با موج دوم ویروس کرونا، پنج کمیته کاری در بخش‌های مدیریت شفاخانه‌های کووید-19، سرویلانس، لابراتوارها، مراقبت‌های خانه‌گی از بیماران کرونا و آگاهی دهی و مفاهمه خطر ایجاد شده است.

داکتر عثمانی بر اهمیت این کمیته‌ها تاکید نموده بیان کرد که به دلیل وضعیت بحرانی و جلوگیری از گسترش موج دوم ویروس کرونا تمام صلاحیت های ضروری به مسوولان این کمیته‌ها داده شده است تا در اجرای کار شان کدام سگتگی ایجاد نگردد.

او هم‌‌چنان گفت که تمام تمرکز ما روی جلوگیری از بحران ویروس کرونا و تامین روند عادی عرضه خدمات صحی در کشور می‌باشد که با تلاش‌ها و برنامه های روی دست داشته مان این وضعیت را به گونه درست مدیریت خواهیم نمود.

وزیر صحت عامه کشور در ادامه این نشست، هدایاتی که از سوی جلالتمآب محمد اشرفی غنی رییس جمهور کشور در پیوند به بهبود عرضه خدمات صحی در نشست روز گذشته در ارگ ریاست جمهوری داده شده بود با مسوولان ادارات صحی شریک نمود و روی چگونه‌گی تطبیق آن به مسوولان ادارات مربوطه هدایت داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۵
Background image

نشست به خاطر ریفورم شفاخانه جمهوریت

محترم مولوی نورجلال جلالی وزیر صحت‌عامه، به خاطر برنامه ریفورم ( اصلاح ) کار شفاخانه جمهوریت با هیأت و اعضای کمیته تخصصی به ریاست محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

BACK TO NEWS