۴۶ تن از دانشجویان انستیتوت علوم صحی ننگرهار از رشتههای نرسنگ، تکنالوژی طبی و فزیوتراپی فارغ شدند
در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، داکتر محمد قاسم عادل، رئیس انستیتوت علوم صحی پوهاند غضنفر وزارت صحتعامه، مولوی امینالله شریف، رئیس صحتعامه ولایت ننگرهار و شماری از مسوولان دیگر اشنراک داشتند، داکتر محمد قاسم عادل از تلاشهای مسوولان انستیتوت علوم صحی ننگرهار ابراز قدردانی نمود و برای فارغان توصیهها و رهنمودهایی لازم را ارائه کرد. وی همچنان دانشجویان ممتاز را با اهدای جوایز مورد تقدیر قرار داد و تعهد سپرد که در آینده برای آنان زمینه کار را فراهم خواهد ساخت.
