۴۶ تن از دانشجویان انستیتوت علوم صحی ننگرهار از رشته‌های نرسنگ، تکنالوژی طبی و فزیوتراپی فارغ شدند

rasooli_admin
شنبه ۱۴۰۵/۴/۶ - ۱۴:۲۶
moph

در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، داکتر محمد قاسم عادل، رئیس انستیتوت علوم صحی پوهاند غضنفر وزارت صحت‌عامه، مولوی امین‌الله شریف، رئیس صحت‌عامه ولایت ننگرهار و شماری از  مسوولان دیگر اشنراک داشتند، داکتر محمد قاسم عادل از تلاش‌های مسوولان انستیتوت علوم صحی ننگرهار ابراز قدردانی نمود و برای فارغان توصیه‌ها و رهنمودهایی لازم را ارائه کرد. وی همچنان دانشجویان ممتاز را با اهدای جوایز مورد تقدیر قرار داد و تعهد سپرد که در آینده برای آنان زمینه کار را فراهم خواهد ساخت.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۵/۴/۷ - ۱۶:۸
Background image

وزارت صحت‌عامه نشستی را به خاطر آگاهی‌دهی و مبارزه با مواد مخدر برگزار کرد

در نشستی که به همین مناسبت برگزار شد، محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، محترم مولوی حمدالله زاهد معین غذا و ادویه، رییسان مرکزی این وزارت، نماینده گان. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۴/۷ - ۱۵:۱۴
Background image

یک برنامه آموزشی سه‌روزه تحت عنوان « روش‌های تولید خوب دوا (GMP) و مدیریت خطرات دوایی » آغاز گردید

این برنامه آموزشی « روش‌های تولید خوب دوا (Good Manufacturing Practices - GMP) و مدیریت خطرات دوایی »، از سوی معینیت غذا و ادویه وزارت صحت‌عامه با همکاری سازمان صحی جهان (WHO)، در تالار. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۴/۷ - ۱۴:۳۴
Background image

وزارت صحت‌عامه قرارداد ۶۴ هزار و ۵۴۷ دالری را برای تقویت خدمات صحی در ننگرهار امضا کرد

وزارت صحت‌عامه به منظور تقویت و گسترش خدمات صحی برای باشنده گان ولایت ننگرهار، با مؤسسه United Medical Center for Afghans / Rehabilitation Program for Afghanistan (UMCA/RPA)  قرارداد. . .

BACK TO NEWS