اعلان تدارکاتی؛ دعوت به داوطلبی تهیه و تدارک 17 قلم موبل-فرنیچر و پرده

Panah_moph

Publish Date

Closing Date

Location کابل

شماره دعوتنامۀ داوطلبی: (MOPH/SM/IADC/EH/1398/NCB/G06)

ریاست شفاخانه استقلال از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی تدارک 17 قلم موبل و فرنیچر و پرده مورد نیاز شفاخانه بابت سال مالی 1398 اشتراک نموده و کاپی شرطنامه مربوط را در فلش دیسک و یا از ویب سایت های (WWW.MOPH.GOV.AF/WWW.NPA.GOV.AF) بدست آورده، آفر های خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تدارکات طور سربسته از تاریخ نشر اعلان الی ساعت (10:00 قبل از ظهر) روز (دوشنبه) مورخ (03/04/1398) به شفاخانه استقلال واقع (سه راهی علاوالدین، سرک عمومی دارالامان) ارایه نمایند. آفر های ناوقت رسیده و انترنتی قابل پذیرش نمیباشد.   

تضمین آفر به صورت (تضمین بانکی و پول نقد) مبلغ (50000) (پنجاه هزار افغانی) بوده و جلسه آفرگشایی به روز (دوشنبه) مورخ (03/04/1398) ساعت (10:00 قبل از ظهر) در اطاق کنفرانس شفاخانه استقلال تدویر می گردد.

Documents

شرطنامه معیاری 17 قلم موبل-فرنیچر و پرده

داوطلبی های بیشتر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۷ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک قرطاسیه باب

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود که وزارت صحت عامه در نظر دارد قرارداد  تدارک تهیه و تدارک قرطاسیه باب مورد ضرورت ادارات مرکزی و . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۹:۲۹ کابل - افغانستان
Background image

دعوت به داوطلبی شرطنامه تعدیل شده پروژه اعمار دیوار احاطوی زمین قلعه چمن میر واعظ

ریاست تدارکات وزارت صحت عامه از تمام دواطلبان واجد شرایط و داوطلبان که قبل شرطنامه متذکره را اخذ نموده اند دعوت مینماید تا در پروسه داوطلبی پروژه اعمار دیوار احاطوی زمین قلعه چمن میر . . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۵ - ۹:۵۱ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک 10 قلم حبوبات و مواد خوراکه

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، {انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} در نظر دارد، قرارداد {تهیه و تدارک 10 قلم حبوبات و مواد خوراکه ضرورت . . .

Back to tenders