تاکید رهبری وزارت صحت‌عامه به خاطر تطبیق واکسین کووید-19 در یک روند شفاف و عادلانه در مرکز و ولایات

Panah_moph
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۶ - ۲۰:۱۲
تاکید رهبری وزارت صحت‌عامه به خاطر تطبیق واکسین کووید-19 در یک روند شفاف و عادلانه در مرکز و ولایات

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت‌عامه در نشستی از طریق ویدیو کنفرانس با تمام رییسان صحت‌عامه ولایات کشور در مورد روند آغاز تطبیق واکسین کووید-19 به کارمندان صحی صحبت نمود.

سرپرست وزارت صحت‌عامه ضمن تاکید در روند تطبیق این واکسین گفت: قسمی که درجریان هستید پروسه تطبیق واکسین کووید-19 روز گذشته با حضور جلا لتماب رییس جمهور کشور و اعضای کابینه در ارگ ریاست جمهوری آغاز گردید.

داکتر مجروح نقش رییسان صحت‌عامه را در پروسه تطبیق واکسین کووید-19 مهم دانسته افزود، تاکید رهبری حکومت افغانستان و وزارت صحت‌عامه این است تا مسوولان صحی از منابع به دست آمده به شکل موثر آن استفاده نمایند و در تطبیق این واکسین توجه جدی نمایند.

هم‌چنان سرپرست وزارت صحت‌عامه به رییسان صحت‌عامه ولایات هدایت داد تا به خاطر شفافیت و نظارت بیشتر از روند تطبیق واکسین کووید-19 از نمایندگان رسانه ها، جامعه مدنی، افراد با نفوذ دعوت نموده و در یک هماهنگی کامل این پروسه را آغاز نمایند و در صورت تخلف با مسوولان برخورد جدی و قانونی صورت گرفته و هیچ نوع انعطافی در این راستا وجود نخواهد داشت.

قابل تذکر است که پروسه انتقال واکسین کووید-19 به تمام ولایات کشور صورت گرفته و روند تطبیق آن عنقریب اغازخواهد شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۵
Background image

نشست به خاطر ریفورم شفاخانه جمهوریت

محترم مولوی نورجلال جلالی وزیر صحت‌عامه، به خاطر برنامه ریفورم ( اصلاح ) کار شفاخانه جمهوریت با هیأت و اعضای کمیته تخصصی به ریاست محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

BACK TO NEWS