تاکید سرپرست وزارت صحت عامه بر وضع محدودیت‌های بیشتر برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در شهر کابل

Panah_moph
پنجشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۳ - ۲۱:۹
تاکید سرپرست وزارت صحت عامه بر وضع محدودیت‌های بیشتر برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در شهر کابل

پنج شنبه، ۱۳ جوزا ۱۴۰۰

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه، امروز در یک نشست اضطراری با محمد یعقوب حیدری والی ولایت کابل، داوود سلطان زوی شاروال کابل، داکتر امین الدین مظفری معین وزارت حج و اوقاف و قومندان امنیه کابل برای پیش‌گیری از گسترش موج سوم ویروس کرونا بر وضع محدودیت های بیشتر در شهر کابل تاکید کرد.

در این نشست روی چگونه‌گی جلوگیری از اجتماعات به ویژه مسدود کردن حمام ها، حوض های آب بازی، سالوهای ورزشی، سالون‌های فاتحه خوانی و جاهای مزدحم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست وزارت صحت عامه، از گسترش ویروس کرونا در کابل ابراز نگرانی کرده گفت که جلوگیری از اجتماعات ما را در کنترل این ویروس کمک می‌کند.

داکتر مجروح، هم‌چنان تامین آکسیجن را در شفاخانه‌ها یک نیاز جدی خوانده و از والی و قوماندان امنیه کابل خواست تا در راستای فراهم سازی بالون‌های آکسیجن وزارت صحت عامه را همکاری همه جانبه نمایند.

در عین حال، مقام ولایت کابل، شاروال کابل، وزارت حج و اوقاف و قوماندان کابل نظریات و پیشنهادات شان را در پیوند به وضعیت محدودیت‌های بیشتر در شهر کابل ارایه نموده و بر همکاری همه جانبه شان با وزارت صحت عامه تاکید کردند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۵:۳۰
Background image

نظارت از سوی ریاست صحت محيطي در سطح شهر و نواحي شهري

تيم مديريت عمومي ریاست صحت محيطي وزارت صحت‌عامه، در سطح شهر و نواحي شهري از یک تعداد دوکان ها که شامل دو فروشگاه بزرگ مواد غذایي، عمده فروشي نمك، قصابي ها،عطاری و نانوايي ها می‌شوند. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۲۶
Background image

معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه،  در نشستی با آقای عزت الله نیازمند رییس دفتر بنیاد خیریه عزیزی و تیم همراه شان دیدار و گفتگو کرد

قرار است بنیاد خیریه عزیزی یک شفاخانه کمپلکس را به طور رایگان در شهر کابل با داشتن  ۶۲۷ بستر که در بخش های، تداوی بیماران سرطان، نسایی ولادی و بخش های مختلف دیگر فعالیت خواهند کرد اعمار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۲۰
Background image

نطارت از سکتور خصوصی در ولایت لوګر

تیم نظارت از قوانین صحی وبررسی  ریاست صحت‌عامه ولایت لوگر در مرکز پل علم از یک تعداد معاینه خانه های خصوصی نظارت نمودند که  در نتیجه دو باب معاینه خانه به خاطر نداشتن جواز قانونی مسدود. . .

BACK TO NEWS