تاکید وزیر صحت عامه بر بهبود عرضه خدمات صحی در کشور

Panah_moph
یکشنبه ۱۳۹۹/۹/۱۶ - ۱۵:۳۰
تاکید وزیر صحت عامه بر بهبود عرضه خدمات صحی در کشور

داکتر احمد جواد عثمانی وزیر صحت عامه کشور، در مراسمی با کارمندان صحی این وزارت بر بهبود عرضه خدمات صحی در کشور و هماهنگی بیشتر میان کارکنان صحی تاکید نمود.

وزیر صحت عامه کشور، سمت جدید اش را یک مسوولیت بزرگ در برابر مردم خوانده تصریح نمود که برای بهبود عرضه خدمات صحی با تطبیق برنامه‌هایش در هماهنگی با کارمندان صحی این وزارت تلاش می‌کند.

داکتر عثمانی از برنامه‌های مهم اش که برای بهبود عرضه خدمات صحی روی دست دارد یاد آوری نموده گفت که مبارزه با ویروس کرونا، اصلاحات شفاخانه‌ها، محو ویروس پولیو، بلند بردن سطح کیفیت دوا در بازارهای کشور و مبارزه با فساد اداری از اولویت‌های مهم اش در راستای بهبود عرضه خدمات صحی می‌باشد.

وزیر صحت عامه کشور، بر تطبیق برنامه "تحول سیستم صحی افغانستان" که برنامه دیگر وی در راستای بلند بردن کیفیت خدمات صحی می‌باشد تاکید نموده و از تمام مسوولان ادارات صحی خواست تا در تطبیق آن در یک هماهنگی واحد در کنار کارکنان صحی تلاش نمایند.

او هم‌چنان گفت که ایجاد یک محیط صحی و مصوون که یک نیاز مهم برای کارمندان صحی محسوس می‌شود تلاش خواهیم کرد.

از سوی هم، داکتر بشیر نورمل معین پلان و پالیسی، داکتر وحید مجروح معین عرضه خدمات صحی و داکتر عبدالقدیر قدیر سرپرست معینیت مالی و اداری وزارت صحت عامه، اخذ رای اعتماد داکتر عثمانی را بحیث وزیر صحت عامه از خانه ملت تبریک گفته و برای وی در امر بهبود

عرضه خدمات صحی موفقیت آرزو نمودند.

در عین حال، آقای مخدوم ابدال الله محمدی نمایند مردم سمنگان در پارلمان مسوولیت جدید وزیر صحت عامه را تبریک گفته و تصریح کرد که خوشحال استم پارلمان کشور بر اساس شایستگی و پشت کار داکتر عثمانی به وی رای تایید داده و پارلمان کشور به گونه قاطعانه از برنامه های وزیر صحت عامه حمایت میکند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۵
Background image

نشست به خاطر ریفورم شفاخانه جمهوریت

محترم مولوی نورجلال جلالی وزیر صحت‌عامه، به خاطر برنامه ریفورم ( اصلاح ) کار شفاخانه جمهوریت با هیأت و اعضای کمیته تخصصی به ریاست محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

BACK TO NEWS