تلاش رهبری وزارت صحت عامه بر بهبود عرضه خدمات صحی در ولایت کندهار

Panah_moph
شنبه ۱۴۰۰/۴/۱۹ - ۱۶:۳
تلاش رهبری وزارت صحت عامه بر بهبود عرضه خدمات صحی در ولایت کندهار

شنبه، 19 سرطان 1400

داکتر وحید مجروح، سرپرست وزارت صحت عامه، در یک وضعیت جنگی و روزهای دشوار کشور به کندهار سفر نموده و چگونه‌گی عرضه خدمات صحی شفاخانه حوزوی میرویس را در این ولایت مورد ارزیابی قرار داد.

سرپرست وزارت صحت عامه، از تمام بخش‌های این شفاخانه دیدن نموده و برای بهبود عرضه خدمات صحی به مسوولان بخش‌های مربوطه هدایت لازم داد.

داکتر مجروح، ازخمی‌های که از اثر جنگ در حوزه جنوب کشور به این شفاخانه منتقل گردیده اند عیادت کرد و نیز از مسوولان خواست تا در امر رسیده‌گی و تداوی آنان از تمام امکانات دست داشته شان استفاده نمایند.

او ضمن، بررسی از کارکردهای این شفاخانه، یک تیمی از متخصصان شفاخانه‌های کابل را به این ولایت خواست تا داکتران این شفاخانه را در بخش مراقبت‌های جدی آموزش دهند.

بررسی وضعیت صحی کشور و بهبود عرضه خدمات صحی از اولویت‌های مهم داکتر مجروح بوده و همواره تلاش نموده تا به دورترین نقاط کشور سفر نماید و از نحوه عرضه خدمات صحی برای مردم به گونه یکسان و عادلانه اطمینان حاصل نماید.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۳۹
Background image

برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل

ریاست ارتقا ظرفیت و انکشاف اداره وزارت صحت عامه برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل را برای ۱۸ تن که از ولایات مختلف کشور اشتراک کرده بودند در تالار کتاب خانه انستیتوت پوهاند غضنفر راه. . .

BACK TO NEWS