تلاش وزارت صحت عامه برای جلوگیری از وقوع موج سوم کرونا در کشور

Panah_moph
چهارشنبه ۱۴۰۰/۱/۱۱ - ۱۵:۳۵
تلاش وزارت صحت عامه برای جلوگیری از وقوع موج سوم کرونا در کشور

چهارشنبه، 11 حمل 1400

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه، امروز در نشست کمیته اضطراری بر کاهش واقعات ویروس کرونا در کشور تاکید نمود.

در این نشست، کارکردها و چالش‌های سکتور صحت مبني بر مبارزه با ویروس کرونا در مرکز و ولایات با حضور نماینده‌گان ادارات مربوطه و رییسان صحت عامه ولایات که از طریق ویدیو کنفرانس وصل شده بودند به بحث گرفته شد.

سرپرست وزارت صحت عامه، از افزایش واقعات ویروس کرونا در کشورهای ایران و پاکستان یاد آوری نموده و از مسوولان ادارات صحی در مرکز و ولایات خواست تا تدابیر لازم را برای پیشگیری از ویروس کرونا اتخاذ نمایند.

داکتر مجروح، به مسوولان ادارات مربوطه هدایت داد تا در راستای تقویت لابراتوارها، تجهیز مراکز صحی، سرویلانس، بلند بردن سطح آگاهی عامه، ارتقای ظرفیت کارمندان لابراتوارها در ولایات و تقویت هماهنگی میان ادارات صحی بیشتر تلاش نمایند.

از سوی هم، در این نشست رییسان صحت عامه ولایات کارکردها و چالش‌های شان را با رهبری وزارت صحت عامه شریک نموده و خواهان رفع چالش‌های موجود در برخی ولایات گردیدند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۵
Background image

نشست به خاطر ریفورم شفاخانه جمهوریت

محترم مولوی نورجلال جلالی وزیر صحت‌عامه، به خاطر برنامه ریفورم ( اصلاح ) کار شفاخانه جمهوریت با هیأت و اعضای کمیته تخصصی به ریاست محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

BACK TO NEWS