حل مشکلات پرداخت معاشات کارمندان بخش‌های مبارزه با کرونا در ولایات

Panah_moph
دوشنبه ۱۳۹۹/۲/۲۲ - ۱۴:۲۳
حل مشکلات پرداخت معاشات کارمندان بخش‌های مبارزه با کرونا در ولایات

مشکلات پرداخت معاشات و امتیازات کارمندان صحی که در ولایات در امر مبارزه با بیماری کووید-۱۹ درگیر اند، با اشتراک دوکتور شفیق‌الله شهیم معین مالی و اداری و مسئولین مرکز وزارت از طریق ویدیو کنفرانس با ریاست‌های صحت عامه ولایات و مسئولین ولایتی مبارزه با ویروس کرونا به بحث گرفته شد و راه‌های حل برای پرداخت مصارف، معاشات و امتیازات کارمندان ولایتی از بودجه اختصاص داده شده به ولایات سنجیده شد و راهنمایی‌ها و رهنمودهای لازم جهت هزینه پول‌های مختص شده به ولایات به هدف مبارزه درست و موفقانه با ویروس کرونا به مسئولین ولایتی سپرده شد.
درین مجلس همچنان روی طرزالعمل استخدام کارمندان جدید و توظیف کارمندان موجوده برای بخش‌های تجرید، بخش‌های عاجل و همچنان تداوی بیماران مصاب به کووید-۱۹ بحث صورت گرفت. ریاست‌های صحت عامه ولایات موظف اند تا بمنظور مبارزه درست با پدیده شوم کرونا از همه امکانات دست داشته در هماهنگی با مسئولین سایر ادارات محلی و‌ مؤسسات تطبیق‌کننده خدمات صحی استفاده نمایند.
قابل تذکر است که بودجه مشخصی از سوی مرکز به هدف آمادگی و مبارزه با ویروس کرونا به ولایات اختصاص داده شده و ریاست‌های صحت عامه ولایات مکلف اند تا در هماهنگی با مقام ولایت هزینه‌های لازم برای پرداخت معاشات کارمندان ولایتی مبارزه با کووید-۱۹ را ازین بودجه تنظیم نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

BACK TO NEWS