ديدار وزير صحت عامه با معين وزارت ماليه

Panah_moph
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۹ - ۱۸:۵۸
ديدار وزير صحت عامه با معين وزارت ماليه

داکتر احمد جواد عثمانی وزیر صحت عامه کشور، امروز با آقای حبیب ځدران معین مالي وزارت مالیه و هیئت همراه شان در دفتر کارش دیدار نمود.

در این دیدار، دوطرف روی چگونه‌گی طرح کاهش کارمندان پروژه‌یی در سکتور صحت، بررسی بودجه وزارت صحت عامه و کاهش پروژه‌های صحی بحث و تبادل نظر نمودند.

وزیر صحت عامه کشور، کاهش شماری از پروژه‌های صحی را یک امر مهم در راستای جلوگیری از مصرف بودجه انکشافی این وزارت دانسته گفت که بررسی اهداف، موثریت و کارکردهای پروژه‌های صحی جریان دارد و قرار است شماری از پروژه‌ها تحت چتر برنامه‌های اساسی این وزارت قرارگیرند.

بر اساس هدایت مقام عالی ریاست جمهوری، قرار است ۲۹ درصد کارمندان صحی که از طریق برنامه ان تی ای در پروژه‌های صحی استخدام شده اند کاهش یابد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۳:۴۵
Background image

برنامه آموزشی سه روزه در بخش های مختلف کامپیوتری برای مسئولین و کارمندان اداری ریاست شفاخانه های مرکز راه اندازی شد

هدف از برگذاری این دوره آموزشی افزایش ظرفیت کارکنان اداری سکتور صحت کشور بود که به این منظور ریاست ارتقاء ظرفیت وانکشاف اداره وزارت صحت‌عامه با همکاری تخنیکی ریاست تکنالوژی معلوماتی این. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
Background image

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۳:۱۱
Background image

ریاست پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه به خاطر برنامه ریفورم شفاخانه جمهوریت تشکیل جلسه داد

در این نشست داکترمیرویس احمدزی، رییس عمومی پالیسی و پلان  وزارت صحت‌عامه و رییس کمیته ایجاد شده برای تنظیم و بهبود امور صحی شفاخانه جمهوریت، داکتر امیل وردک و مسوولان مربوطه این شفاخانه. . .

BACK TO NEWS