دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با نماینده‌گان نهادهای بین المللی

Panah_moph
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱/۲۴ - ۱۲:۴۵
دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با نماینده‌گان نهادهای بین المللی

چهارشنبه، 24 حمل 1401

داکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه، امروز طی نشستی با نماینده‌گان سازمان صحی جهان WHO) ( یونیسف (UNICEF ( یو ان اف پی ای) (UNFPAو دیگر نهادی های کمک کننده در بخش صحت دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست، روی هماهنگی بیشتر میان وزارت صحت عامه و موسسات تطبیق کننده، حسابدهی و شفافیت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست وزارت صحت عامه، بر هماهنگی بیشتر و حسابدهی با موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی تاکید نموده و از تمام نهادهای تطبیق کننده عرضه خدمات صحی خواست تا پلان های بودجه، قراردادها و تاییدی قراردادهای شان را با رهبری وزارت صحت عامه شریک نمایند.

داکتر عباد هم‌چنان از کارکردهای موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی در ولایات انتقاد نموده گفت که عملکرد اکثر این موسسات برای ما قابل قبول نیست و باید یک هماهنگی جدی در این عرصه صورت گیرد.

او هم‌چنان بر حمایت امارت اسلامی از تمام نهادهای بین المللی که در افغانستان فعالیت می‌کنند تاکید کرده و گفت که ما متعهد استیم تا امنیت شما را در افغانستان تامین نماییم.

از سوی هم، اشتراک کننده‌گان این نشست بر حمایت از سکتور افغانستان تاکید کرده و بر تقویت هماهنگی و بهبود عرضه خدمات صحی وعده همکاری سپردند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۱:۳۹
Background image

برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل

ریاست ارتقا ظرفیت و انکشاف اداره وزارت صحت عامه برنامه آموزشی مراقبت های صحی عاجل را برای ۱۸ تن که از ولایات مختلف کشور اشتراک کرده بودند در تالار کتاب خانه انستیتوت پوهاند غضنفر راه. . .

BACK TO NEWS