محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه در نشستی که ازطریق آنلاین راه اندازی شد با رییسان صحت‌عامه ولایت های ننگرهار، لغمان و کنر صحبت نمود

rasooli_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۲:۱۶
MOPH

در این نشست که مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشت رییسان صحت‌عامه ولایات متذکره مشکلات و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان حل آنان گردیدند.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه نخست به مشکلات و پیشنهادات رییسان صحت‌عامه ولایات استماع نموده گفت:" رهبری امارت اسلامی افغانستان و وزارت صحت‌عامه در تلاش است تا به مشکلات صحی همه هموطنان مان رسیده گی نموده و زمینه عرضه خدمات صحی معیاری و باکیفیت را به طور مساویانه برای همه  افراد جامعه در دورترین نقاط کشور فراهم نمایند."

همچنان محترم وزیر صحت‌عامه هیآتی را تعیین نمود تا مشکلات و پیشنهادات صحی رییسان صحت‌عامه ولایات های ننگرهار، کنر و لغمان را یاداشت نموده و به خاطر حل آنان با درنظر داشت امکانات این وزارت اقداماتی را که لازم است انجام دهند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

BACK TO NEWS