محترم داکتر قلندر عباد وزیر صحت‌عامه، با آقای الهام ممدوف سفیر جمهوری آذربایجان در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

rasooli_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۶:۶
MOPH

در این دیدار همکاری های مشترک در حوزه صحی، افزایش ظرفیت کارمندان صحی افغانستان، سهم آذربایجان در عرصه صحی و بسیاری از موضوعات صحی دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، روابط افغانستان و آذربایجان را ضروری خواند و خواستار همکاری دوجانبه میان این دو کشور گردید.

همچنان محترم وزیر صحت‌عامه گفت: ارتقاء ظرفیت کارمندان صحی افغانستان، از اولویت های ماست  بناءً ما  از راه های مختلف تلاش می‌کنیم تا این زمینه را برای ظرفیت سازی ایجاد نماییم.

از سوی‌هم سفیر آذربایجان، با ابراز خرسندی از کار مشترک و همکاری های مستمر در بخش صحی گفت: ما در تلاش هستیم تا به کمک و همکاری های کشور خود با افغانستان در عرصه صحت ادامه دهیم.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۶:۵۹
Background image

امتحان ۵۰ تن از کاندیدان بخش های مختلف اکسین میزلس را اخذ نمود

ریاست عمومی طب وقایوی وزارت صحت‌عامه در همکاری با آمریت معافیت کتلوی این وزارت در نشستی امتحان ۵۰ تن از کاندیدان بخش های ارتباطات، تریننگ، مالی و اداری، انجینر زنجیر سرد و فوکل پاینت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۵:۵۹
Background image

نشستی کمیسیون رسیده گی به شکایات شفاخانه های خصوصی راه اندازی شد

نشستی کمیسیون رسیده گی به شکایات شفاخانه های خصوصی تحت رهبری محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه در دفتر کارش راه اندازی شد.

در این نشست بیمارانی که از یک. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۵:۵۶
Background image

نظارت از سوی مسوولان رياست صحت عامه ولايت دایکندی

بیشتر از یک تُن دواهای نشه‌آور و تاریخ‌ گذشته از دواخانه‌ها و مراکز صحی خصوصی ولایت دایکندی جمع‌آوری و حریق گردید.

این ادویه ها در حضور داشت رییس صحت‌عامه این ولایت، نماینده گان مقام. . .

BACK TO NEWS