نشستی با نمایندگان مکاتب خصوصی راه اندازی شد

Panah_moph
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۱ - ۲۰:۳۷
نشستی با نمایندگان مکاتب خصوصی راه اندازی شد

سه شنبه 1 سرطان 1400

داکتر محمد شفیق میرزازاده معین پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه در نسشستی با نمایندگان مکاتب خصوصی دیدار و گفت وگو نمود.

در این دیدار نمایندگان مکاتب خصوصی طرحی را به خاطر بازگشا یی مکاتب شان با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان از سرگیری دروس شاگردان شان گردیدند.

معین پالیسی وپلان وزارت صحت‌عامه گفت: ما این طرح را با متخصصین صحی به خاطر بررسی بیشتر در میان می‌گذاریم و بعد از ارزیابی همه جانبه نتایج آن را با وزارت معارف و نمایندگان شما در جریان خواهیم گذاشت.

همچنان داکتر میرزازاده از همه هموطنان ما خواست تا با پوشیدن ماسک، جلوگیری از اجتماعات، مراعت نمودن فاصله اجتماعی و مراعت کردن نکات صحی از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کشور جلوگیری نموده و وزارت صحت‌عامه را در این راستا گردید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۵
Background image

نشست به خاطر ریفورم شفاخانه جمهوریت

محترم مولوی نورجلال جلالی وزیر صحت‌عامه، به خاطر برنامه ریفورم ( اصلاح ) کار شفاخانه جمهوریت با هیأت و اعضای کمیته تخصصی به ریاست محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

BACK TO NEWS