نشستی به خاطر بهبود عرضه خدمات صحی با مسوولان صحی راه اندازی شد

Panah_moph
شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۶
نشستی به خاطر بهبود عرضه خدمات صحی با مسوولان صحی راه اندازی شد

این نشست تحت رهبری داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت‌عامه با اشتراک داکتر بشیر نورمل معین پالیسی وپلان، داکتر عبدالقدیر قدیر سرپرست معینیت مالی واداری و رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه به خاطر اصلاح و بهبود کیفیت عرضه خدمات صحی در تالار داکتر سهیلا صدیق راه اندازی شد.

سرپرست وزارت صحت‌عامه در این نشست نخست روی بهبود و کیفیت عرضه خدمات صحی و رسیدگی به نیاز مندان با اشترک کنندگان صحبت نموده و از مسوولان صحی خواست تا در این راستا اقدامات جدی وعملی نمایند.

علاوه بر آن داکتر مجروح در مورد بازنگری و اصلاح تشکیل وزارت صحت‌عامه در همکاری با نمایندگان اداره امور و کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، ادغام پروژه ها و اصلاحات در بخش اکمال تخصص وزارت صحت‌عامه با مسوولان صحبت نموده و در این راستا کمیته های را تعین نموده تا اقداماتی که در نظر است صورت گیرد.

سرپرست وزارت صحت‌عامه افزود، قرار است جلالتماب رییس جمهور کشور در ماه حمل سال 1400 در هر هفته یک برنامه ملی را معرفی نماید که در آجندای نخست آن برنامه ملی صحت خواهد بود بناء از مسوولان صحی می خواهیم تا مطابق هدایاتی که به خاطر بهبود سکتور صحی کشور داده شده است اقدامات به وقت و اجراات لازم را نمایند.

هم‌چنان در ادامه این نشست، داکتر بشیر نورمل معین پالیسی و پلان و داکترعبدالقدیر قدیر سرپرست معینیت مالی واداری وزارت صحت‌عامه، در مورد، ساختار و باز نگری تشکیل وزارت، ادغام پروژه ها و اصلاح برنامه اکمال تخصص به اشتراک کنند گان معلومات داده و نظریات شان را جهت بهبود و تسریع این روند به رهبری وزارت سپردند.

از سوی‌هم اشتراک کنندگان نظریات و پیشنهادات خود را روی مواردی که مطرح شد ارایه نموده و وعده همکاری بیشتر را به خاطرعملی سازی هدایاتی که جهت بهبود سکتور صحی داده شده است به رهبری وزارت سپردند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۵
Background image

نشست به خاطر ریفورم شفاخانه جمهوریت

محترم مولوی نورجلال جلالی وزیر صحت‌عامه، به خاطر برنامه ریفورم ( اصلاح ) کار شفاخانه جمهوریت با هیأت و اعضای کمیته تخصصی به ریاست محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

BACK TO NEWS