نشستی تحت رهبری معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه به خاطر جلوگیری و رسیده به واقعات بیماری اسهال حاد در ولایت پروان

rasooli_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۷/۸ - ۱۴:۳۳
MOPH

نشستی تحت رهبری محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان مرکزی این وزارت، نماینده گان شفاخانه انتانی و موسسه تطبیق کننده جک به خاطر جلوگیری و رسیده به واقعات بیماری اسهال حاد که در دره کفشان غوربند ولایت پروان اتفاق افتاده است راه اندازی شد.

در این نشست محترم معین عرضه خدمات صحی، تیم های مختلف صحی را که شامل متخصصین می‌شوند را تعیین نمود تا به خاطر جلوگیری بیشتر این بیماری به ساحه رفته ، آگاهی دهی، رسیده گی به وضعیت صحی بیماران و فراهم نمودن همه امکانات صحی را برای بیماران و باشنده گل این محل فراهم نمایند تا اقدامات عاجلی را که نیاز به آن است انجام دهند.

همچنان در ادامه این نشست به نماینده موسسه تطبیق کننده جک در ولایت پروان هدایت داده شد تا به خاطر جلوگیری بیشتر و رسیده گی به وضعیت صحی بیماران در دره کفشان غوربند ولایت پروان رسیده گی نموده و همه امکانات صحی را به خاطر تداوی بیماران فراهم نمایند.

قرار است نشستی نیز در این مورد با نماینده گان سازمان صحی جهان و شرکایی صحی راه اندازی شود تا آنان نیز در این راستا با وزارت صحت‌عامه همکاری نموده و خدمات صحی را که ینازمندان به آن ضرورت دارند ارایه گردد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۰ - ۱۵:۴۶
Background image

ملا بخت الرحمن شرافت در نشستی به حیث معین جدید مالی واداری وزارت صحت‌عامه معرفی شد

در این نشست محترم مولوی نور جلال جلالی وزیر صحت‌عامه، محترم مولوی عبدالباری عاطف معاون اداه امور، معینان ، رییسان و کارمندان وزارت صحت‌عامه اشتراک داشتند.

محترم مولوی عبدالباری عاطف. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۰ - ۱۰:۲۸
Background image

نشست دور دوم ریاست عمومی اکمال تخصص در مورد روند آغاز برنامه فوق تخصص راه اندازی شد

نشست دور دوم ریاست عمومی اکمال تخصص وزارت صحت‌عامه، در مورد روند آغاز برنامه فوق تخصص در شفاخانه های تخصصی مرکز با اشتراک نماینده گان ادارات مختلف راه اندازی شد.

این نشست به سلسله نشست. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۷/۹ - ۱۶:۱۰
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان از روز جهانی قلب در نشستی گرامی داشت به عمل آورد

در مراسمی که به همین مناسبت راه اندازی شد، محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، رییسان مرکزی این وزارت، نماینده گان سازمان صحی جهان  و کارمندان صحی اشتراک. . .

BACK TO NEWS