اخطاریه وزارت صحت عامه به شماري از موسسات تطبيق كننده عرضه خدمات صحي

Panah_moph
جمعه ۱۳۹۹/۴/۲۷ - ۱۴:۳۵
اخطاریه وزارت صحت عامه به شماري از موسسات تطبيق كننده عرضه خدمات صحي

داكتر احمد جواد عثماني سرپرست و نامزد وزير صحت عامه، به دو موسسه تطبيق كننده عرضه خدمات صحي برَک (BRAC) و اهید(AHEAD ) كه در پرداخت معاشات كارمندان صحي به ولایات تخار، سمنگان، نورستان و هلمند سهل انگاري کرده و در این زمینه به اسرع وقت اقدام نکرده اند هشدار می‌دهد؛ اگر معاشات کارمندان را الی یک هفته آینده پرداخت ننمایند، وزارت صحت عامه اقدامات تادیبی بیشتری را در مورد این موسسات خواهند گرفت.

باوجود اینکه تمام اقساط پولی پروژه از سوی وزارت صحت‌ عامه به موقع در اختیار آنان قرار داده است؛ اما هنوز معاشات کارمندان پرداخت نگرديده است.

هم‌چنان قرار است موسسات "اهید"، "برَک" و "جک" از سوی هیئت سه ارگان: وزرات‌های صحت عامه، مالیه و اقتصاد ارزيابي مالي شوند و مورد تفتيش قرار گيرند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۲۸
Background image

کار ساخت یک مرکز صحی در ولایت لغمان تکمیل و به بهره برداری سپرده شد

 این مرکز صحی در ولسوالی علیشنگ ولایت لغمان در قریه گونه پال خندلی افتتاح شد که با کمک آن مشکلات صحی ساکنان این منطقه برطرف خواهد شد.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۱۳
Background image

رییس بخش تغذی‌عامه با رییس صحت‌عامه کنر و مسوولان موسسه تطبیق کننده عرضه خدمات صحی این ولایت دیدار و گفتگو کرد

داکتر محمد وزیر حامد رییس بخش تغذی‌عامه وزارت صحت‌عامه، در سفرش به ولایت کنر با قاری مظفر خان مخلص رییس صحت‌عامه این ولایت و مسوولان موسسه تطبیق کننده عرضه خدمات صحی این ولایت دیدار و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۴۹
Background image

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی کار کردهای واحد مراقبت های جدی ( ICU ) این وزارت را بررسی نمود

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، داکتر جواد جهید آمر مراقبت های جدی وزارت صحت‌عامه و تیم همراه شان در پرزنتیشنی کارکردها، پلان های آینده، اهداف و مقاصد، پیشنهادات، چالش‌ها و راه. . .

BACK TO NEWS