رئیس‌ جمهورغنی از شفاخانه ملالی زیژنتون، دیدن کرد

Panah_moph
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱/۳۱ - ۷:۵۷
رئیس‌ جمهورغنی از شفاخانه ملالی زیژنتون، دیدن کرد

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان امشب به شفاخانه ملالی زیژنتون رفت و وضعیت عمومی شفاخانه متذکره را مورد بررسی قرار داد.

در جریان بازدید رئیس جمهور، هما اکسیر رئیس عمومی شفاخانه ملالی زیژنتون، یکتن از قابله ها و داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه در مورد وضعیت عمومی شفاخانه، معلومات ارائه کردند.

آنان پیشنهادات شان را جهت بهبود شفاخانه و ارائه خدمات بهتر به مریضان، استخدام کارمندان در بست های خالی، تخصیص بودجه بخاطر ارتقای ظرفیت، تعدیل قانون در خصوص رخصتی بیشتر به داکترانی که خواهان دریافت تخصص و فوق تخصص در خارج از کشور اند و تجهیز شفاخانه به ادویه جات و سامان آلات طبی، با رئیس جمهور شریک ساختند.

رئیس جمهور غنی از تلاش ها و خدمات مسئولین، داکتران، نرس ها و پرسونل شفاخانه متذکره ابراز قدردانی کرد و به آنان بخاطر مراقبت و رسیدگی به مریضان، هدایت داد و گفت که در تمام شفاخانه ها باید اصلاحات لازم آورده شود.

رئیس جمهور به سرپرست وزارت صحت عامه هدایت داد که پیشنهاد خود را به منظور تجهیز شفاخانه ملالی زیژنتون از نگاه ادویه جات و سایر تجهیزات ترتیب و به مقام عالی ریاست جمهوری ارائه کند. همچنان طرح تعدیل قانون را در قسمت رخصتی های بیشتر به داکترانی که خواهان کسب تخصص و فوق تخصص در خارج کشور اند، در همکاری با وزارت عدلیه و واحد امور حقوقی ریاست جمهوری ارائه نماید.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۵
Background image

نشست به خاطر ریفورم شفاخانه جمهوریت

محترم مولوی نورجلال جلالی وزیر صحت‌عامه، به خاطر برنامه ریفورم ( اصلاح ) کار شفاخانه جمهوریت با هیأت و اعضای کمیته تخصصی به ریاست محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

BACK TO NEWS