نتایج ارزیابی بانک جهانی در پیوند به پروژه‌های صحی مورد بحث قرار گرفت

Panah_moph
یکشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۰:۶
نتایج ارزیابی بانک جهانی در پیوند به پروژه‌های صحی مورد بحث قرار گرفت

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه، امروز نتایج ارزیابی بانک جهانی را که از سوی این بانک در پیوند به پروژه های صحتمندی و پاسخدهی به کووید-19 صورت گرفته است مورد بحث قرار دارد.

داکتر احمدزی نماینده‌‌ بانک جهانی، گزارش این ارزیابی را به گونه مفصل از طریق ویدیو کنفرانس به وزیر صحت عامه تشریح نمود. این ارزیابی در پیوند به کارکردها، دستآوردها و چالش‌های پروژه های صحتمندی و پاسخدهی به کرونا از سوی هیئت بانک جهانی در ولایات صورت گرفته است.

سرپرست وزارت صحت عامه نتایج این ارزیابی را یک فرصت خوب در پیوند به بهبود عرضه خدمات صحی و شناسایی خلا های موجود در عملکرد پروژه های صحی خوانده گفت: باوجود اینکه این پروژه ها دستاوردهای خوب دارد؛ اما چالش‌های متعددی نیز در بعضی ولایات در عملکرد موسسات عرضه کننده خدمات صحی شناسایی شده است.

داکتر مجروح هم‌چنان نظریات و پیشنهادات خود را در رابطه به این ارزیابی ارایه نموده و از مسوولان ادارات مربوطه خواست تا موسسات که خدمات شان در بعضی ولایات ضعیف است روي خلاهاي کاري آنان كار صورت گيرد تا خدمات آنان بیشتر گردد.

سرپرست وزارت صحت عامه، حمایت بانک جهانی و بانک آسیایی را در راستای فراهم سازی واکسین کرونا قابل ستایش خوانده و تدارک واکسین کرونا را در افغانستان مهم توصیف نمود.

در این نشست، در کنار افراد تخنیکی وزارت صحت عامه، نماینده‌گان بانک جهانی، اداره انکشافی بین المللی ایالات متحده امریکا، اتحادیه اروپا، سفارت انگلیس، یونیسف، سفارت کانادا و سازمان صحی جهان حضور اشتراک نموده بودند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۵
Background image

نشست به خاطر ریفورم شفاخانه جمهوریت

محترم مولوی نورجلال جلالی وزیر صحت‌عامه، به خاطر برنامه ریفورم ( اصلاح ) کار شفاخانه جمهوریت با هیأت و اعضای کمیته تخصصی به ریاست محترم مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۴
Background image

 معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه با مسوولان و کارمندان صحی شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی دیدار کرد

در این دیدار دستاورد ها و‌ چالش های صحی موجود در این شفاخانه مورد بحث قرار گرفته و مسوولان خواهان حل چالش های این شفاخانه از سوی رهبری وزارت صحت عامه گردیدند.

محترم معین عرضه خدمات صحی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۱۲ - ۱۳:۳۳
Background image

یک مرکز صحی از طرف وزارت صحت عامه، در ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

در مراسم افتتاح این مرکز صحی،  محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه، اشتراک نموده و  از افتتاح این مرکز صحی ابراز خرسندی نمود و ایجاد این مرکز را به خاطر رسیده. . .

BACK TO NEWS