پروسه چاپ سند دیپلوم به شکل معیاری برای فارغ التحصیلان از برنامه اکمال تخصص وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان نهایی شد

rasooli_admin
شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۱ - ۱۱:۲۴
moph

از این که سند دیپلوم فارغ التحصیلان رشته تخصص وزارت صحت‌عامه یک سند با ارزش و با اعتبار است و نظر به قوانین نافذه کشور اسناد با ارزش و معتبر باید از طریق شرکت امارتی به چاپ رسانیده شود. بناءٌ پروسه طی مراحل قانونی این اسناد از طریق ریاست عمومی اکمال تخصص وزارت صحت‌عامه به شمول ریاست عمومی خزاین وزارت مالیه نهایی شده و به یک شرکت امارتی سپرده شد.

قابل تذکر است که طرح و دیزاین کاغذ این سند دارای واترمارک مخصوص همراه با 14 کود امنیتی و کاملاً مصوون از هر نوع دستکاری و جعل غیرقانونی می‌باشد و این سند در آینده نزدیک تکمیل و به ریاست عمومی اکمال تخصص وزارت صحت‌عامه سپرده خواهد شد تا برای متخصصینی که از این برنامه فارغ شده اند توزیع گردد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۲۸
Background image

کار ساخت یک مرکز صحی در ولایت لغمان تکمیل و به بهره برداری سپرده شد

 این مرکز صحی در ولسوالی علیشنگ ولایت لغمان در قریه گونه پال خندلی افتتاح شد که با کمک آن مشکلات صحی ساکنان این منطقه برطرف خواهد شد.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۱۳
Background image

رییس بخش تغذی‌عامه با رییس صحت‌عامه کنر و مسوولان موسسه تطبیق کننده عرضه خدمات صحی این ولایت دیدار و گفتگو کرد

داکتر محمد وزیر حامد رییس بخش تغذی‌عامه وزارت صحت‌عامه، در سفرش به ولایت کنر با قاری مظفر خان مخلص رییس صحت‌عامه این ولایت و مسوولان موسسه تطبیق کننده عرضه خدمات صحی این ولایت دیدار و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۴۹
Background image

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی کار کردهای واحد مراقبت های جدی ( ICU ) این وزارت را بررسی نمود

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، داکتر جواد جهید آمر مراقبت های جدی وزارت صحت‌عامه و تیم همراه شان در پرزنتیشنی کارکردها، پلان های آینده، اهداف و مقاصد، پیشنهادات، چالش‌ها و راه. . .

BACK TO NEWS