از حدود نزدیک به ۵ هزار فارغان انستیتوتهای علوم صحی ولایت ننگرهار امتحان اگزیت اخذ گردید
این امتحان با حضور نماینده گان ادارات مربوطه، بهگونه منظم و با شفافیت کامل برگزار گردید. هدف از برگزاری این امتحان، ارزیابی تواناییهای علمی و مسلکی فارغان، بلند بردن کیفیت خدمات صحی و تطبیق معیارهای حرفهای عنوان شده است؛ تا اشتراککننده گان موفق بتوانند برای ارائه خدمات صحی معیاری و مؤثر در سکتور صحت کشور آماده گی لازم را داشته باشند.
