دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با نماینده یونیسف

Panah_moph
دوشنبه ۱۴۰۰/۲/۲۰ - ۱۲:۱۳
دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با نماینده یونیسف

دوشنبه، 20 ثور 1400

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت عامه، امروز با بانو الیس اکونگا معاون نماینده یونیسف در افغانستان دیدار و گفتگو نمود.

سرپرست وزارت عامه، در رابطه به تاخیر خریداری دستگاه‌های تولید آکسیجن با بانو اکونگا صحبت نموده و از او خواست تا پروسه فراهم سازی دستگاه‌های آکسیجن را در شرایط کنونی که یک نیاز مهم سکتور صحت می‌باشد سرعت بخشد.

داکتر مجروح، بر تدابیر جدی وزارت صحت عامه برای مبارزه با موج سوم ویروس کرونا تاکید نموده و خواهان همکاری اداره یونیسف در راستای دادخواهی با دونرها برای تجهیز مراکز صحی غیر کرونا، فراهم سازی واکسین کرونا برای جوانان و تقویت برنامه آگاهی دهی در رابطه به کرونا در کشور شد.

او هم‌چنان گفت که کلپ‌های آگاهی دهی که در پیوند به موضوعات صحی از سوی رسانه‌ها تهیه می‌شود بسیار پرهزینه است و ما در نظر داریم تا یک ستدیو را در چارچوب وزارت برای کاهش هزینه در تهیه کلپ‌های تصویری ایجاد نماییم که در این بخش ما نیز به حمایت مالی اداره یونیسف ضرورت داریم.

از سوی هم بانو الیس اکونگا، چالش‌های که در زمینه تدارکات خریداری دستگاه‌های تولید آکسیجن وجود داشت با رهبری وزارت صحت عامه شریک نموده گفت: ما در تلاش استیم تا روند فراهم سازی دستگاه‌های تولید آکسیجن را در افغانستان سرعت بخشیم.

بانو اکونگا از تلاش های رهبری وزارت صحت عامه مبنی بر بهبود عرضه خدمات صحی قدردانی کرده و بر همکاری اداره یونیسف با سکتور صحت تاکید ورزید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۲:۴۷
Background image

نظارت و بررسی از سوی ریاست صحت‌عامه بلخ در این ولایت

تیم مدیریت صحت محیطی ریاست صحت‌عامه بلخ از ۱۹ باب دوکاکین که شامل برگر فروشی، رستورانت ها، کله پزی‌ها ٬ سوپر مارکیت‌ها و یک باب کلوپ عروسی می‌شود نظارت و بررسی نمودند.

 در این نظارت،. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۰:۲۹
Background image

نظارت از سکتور خصوصی در ولایت جوزجان

تیم نظارت از قوانین صحی ریاست صحت‌عامه ولایت جوزجان در ولسوالی آقچه این ولایت از شماری لابراتوارها و معاینه خانه ها نظارت نمودن که در نتیجه تعدادی از لابراتوارها و معاینه خانه ها به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۰:۱۵
Background image

معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه از عرضه خدمات صحی شفاخانه ولایتی بی بی فاطمه الزهرا از نزدیک دیدار نمود

محترم داکتر محمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در جریان سفرش به ولایت ننگرهار از عرضه خدمات صحی شفاخانه ولایتی بی بی فاطمه الزهرا از نزدیک دیدار نمود.

در این دیدار. . .

BACK TO NEWS