معین عرضه خدمات صحی با رییسان شفاخانه های مرکز دیدار و گفتگو کرد

rasooli_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۳۷
MOPH

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی با رییسان شفاخانه های مرکز در مورد معرفی نماینده های شان به تیم صحی برنامه حج بیت الله شریف دیدار و گفتگو کرد.

 

در این نشست محترم معین عرضه خدمات صحی، از رییسان شفاخانه های مرکز خواست تا با معرفی نمودن کارمندان صحی شان که شامل متخصصین، فارمسست ها و نرسانی که واجد شرایط باشند به تیم صحی حج بیت الله شریف هر چه زودتر اقدام نمایند تا باشد این تیم بتواند به شکلی که نیاز است به وضعیت صحی حجاج در بیت الله شریف رسیده گی نمایند.

علاوه بر آن مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی، تاکید نمود تا پروسه انتخاب کارمندان صحی به شکل شفاف و قرعه کشی صورت بگیرد تا هر آن شخصی که مستحق و واجد شرایط است در این برنامه شامل شود.

قابل تذکر است که در تیم صحی سال روان که قرار است به حج بیت الله شریف بروند تا خدمات صحی را برای حجاج افغان ارایه نمایند ۱۷ تن متخصص داخله، ۲ تن متخصص جراحی، ۳ تن از نرس ها و  ۳  تن از فارمسستان شامل خواهند بود.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۸
Background image

وزیرصحت‌عامه از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیرصحت‌عامه و هیأت همراه شان در جریان سفرش به ولایت بدخشان از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند.

دراین دیدار محترم داکتر قلندرعباد وزیر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندر عباد وزیر صحت‌عامه و هیأت همراه اش در جریان سفر به ولایت بدخشان از خدمات شفاخانه حوزوی ولسوالی کشم در این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، ضمن بازدید از روند ارائه خدمات صحی در شفاخانه حوزوی، به کارمندان صحی هدایت داد تا به خاطر تداوی بیماران و رسیده گی به مشکلات صحی آنان تلاش بیشتر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۷
Background image

محترم داکترقلندرعباد وزیر صحت‌عامه کشور و هیآت همراه شان، در ادامه شفرش به ولایت بدخشان با معاون والی این ولایت دیدن نمود

در این دیدار رییس صحت‌عامه ولایت بدخشان، در پرزنتیشنی با حضور معاون والی این ولایت کارکردها و چالش‌های صحی ولایت بدخشان را با محترم وزیر صحت‌عامه شریک ساخته و خواهان حل مشکلات شان از. . .

BACK TO NEWS